رانندگی یک خودرو در منهتن می تواند هزینه 11.52 دلار را در بر داشته باشد

تاریخ: 1/19/2018 3:01:55 AM +00:00

اخبار جهان

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

اخبار سیاسی

پیشنهاد PhotoA برای اتهام رانندگان در شلوغ ترین بخش های منهتن طراحی شده است تا خیابان های شهر را بیرون بکشد. ترافیک Midtown اکنون به طور میانگین 4 7 مایل در ساعت فرو می ریزد. CreditJeenah Moon برای تابع نیویورک تایمز var fragment storyHeader var html header head story headerMeta mediaActionOverlay supportedBy var سند داستان getElementById story var adAggro window magnum getFlags indexOf adAggro 1 window NYTD Abra www story pro agro pro 10 پنجره NYTD ابرا www story pro agro pro 8 پنجره NYTD ابرا www story pro agro pro 6 پنجره NYTD ابرا www story pro agro pro 4 var adAggro2 پنجره magnuf دریافت شاخص های فایلیاز داستان 1427 AdAggro 1 پنجره NYTD آدرس وب سایت 1427 ad aggro pro 10 پنجره NYTD آگهی آدرس وب سایت 1427 ad aggro pro 8 پنجره NYTD آبراهه وب سایت داستان 1427 آگهی aggro طرفدار 6 پنجره NYTD آبراهه وب سایت داستان 1427 ad aggro طرفدار 4 اگر adAggro adAggro2 سند د ocumentElement className indexOf article دارای طرح بزرگ افقی 1 فقط این آزمون را اجرا می کند اگر آن را بزرگ یا jumbo افقی lede mediafigure سند querySelectorAll لید عکس 0 اگر شکل className indexOf طرح بزرگ افقی 1 شکل className indexOf طرح jumbo افقی 1 نیاز به پایه اصلی عملکرد اصلی نیاز به پیگیری پایه ردیابی عملکرد مخلوط ردیابی ردیابی ردیابی TriggerRaw نه در حال اجرا طرفدار آگهی بالا آگهی تست ماژول در حال اجرا طرفدار طرفدار آگهی تست تست منطقه در حال اجرا طرفدار طرفدار آگهی تکرار تکرار بازگشت سند documentElement className مقاله است طرح بزرگ افقی حذف پشتیبانی bysupportedBy سند querySelectorAll پشتیبانی شده توسط 0 اگر supportBy supportedBy parentNode removeChild supportedBy سند fragment createDocumentFragment این خواهد بود adfragment بالا appendChild سند getElementById TopAd storyHeader سند getE header lementById if storyHeader nextSibling storyHeader parentNode insert قبل از fragment storyHeader nextSibling storyHeader parentNode appendChild fragment document getElementById TopAd style document block getElementById TopAd style marginBottom 45px end ad ifif adAggro adAggro2 سند documentElement className indexOf مقاله دارای طرح بزرگ بزرگ افقی 1 سند documentElement سند html getElementById header header file document querySelectorAll لید عکس 0 header document getElementById headline storyMeta document getElementById story meta mediaActionOverlay figure getElementsByClassName overlay media action 0 html className دارای کلاس class media است headline image topper bleeding align header سمت چپ appendChild اگر window magnum getFlags indexOf story1427AdAggroTracking 1 need foundation تابع اصلی اصلی نیاز دارد ردیابی ردیابی ردیابی ردیابی عملکرد ردیابی ردیابی ردیابی ردیابی ردیابی TriggerRaw در حال اجرا طرفدار پیشرفته تست تست ماژول در حال اجرا طرفدار طرفدار بالا تست منطقه تعلیق در حال اجرا طرفدار بالا تعامل تست آگهی رانندگی ماشین را به شلوغ ترین بخش از منهتن می تواند هزینه 11 52 تحت یک پیشنهاد بزرگ برای آندرو M Cuomo نیویورک اولین شهر در ایالات متحده با پرداخت هزینه برای برنامه ریزی است هزینه های مشابه ترافیکی در شهرهای مورد استفاده مانند سنگاپور استکهلم لندن و میلان استفاده می شود، اما نیویورک نسخه هایی از آنها را تا اواخر دهه 1970 رد کرده یا نادیده گرفته است. جدیدترین طرح اهداف دوگانه کاهش ترافیک منهتن را افزایش می دهد در حالیکه درآمد ناخالص مورد نیاز برای مترو و اتوبوس های ناامن شهر را در بر می گیرد. کامیونها 25 تا 34 و تاکسی پرداخت می کنند و برای وسایل نقلیه استخدام می توانند اضافه هزینه های 2 تا 5 در هر سواری را ببینند. منطقه قیمت گذاری شامل جنوب منهتن می شود. از خیابان 60th در تغییر کلید از گذشته تلاش رانندگان مجبور به پرداخت اگر t هی به شهر منچستر وارد شهر منهتن می شود اما در حال حاضر آزاد است تا از عبور از محدوده احتمالی عبور کند. پیشنهادات بخشی از گزارش یک گروه کاری هستند. رفع NYC که توسط استاندار کومو برگزار شد پس از اعلام یک ایالت در ماه ژوئن گذشته در ناحیه مترو در گزارش آمده است که هزینه های تاکسی و وسایل نقلیه اجاره می تواند در عرض یک سال به همراه کامیون ها و سپس وسایل نقلیه در سال 2020 اعمال شود. به سیستم حمل و نقل عمومی آگهی ادامه مطلب خواندن داستان اصلی قبل از درخواست مسافران برای رها کردن اتومبیل خود ما باید برای اولین بار ظرفیت حمل و نقل عمومی و قابلیت اطمینان یک پیش نویس گزارش می گویند ادامه ادامه خواندن داستان اصلی